zondag 24 juni 2007

Druk, druk, druk

Gisteren naar het strand geweest en naar het was de max. Er was keiweinig volk en ik kon er zo van genieten. Ik heb er een wandeling gemaakt van 4 kilometer langs de waterlijn , met de voeten in het water. De temperatuur van het zeewater voelde heel goed aan, had zelf zin om er in te zwemmen, maar ik vind de zee een beetje te vuil en de wind ( als je uit zee kwam) was nogal sterk. Ik ging dan iets te koud hebben.

's Avonds belastingsbrief ingevuld en verder gewerkt aan mijn kinderboek. De namen van de personages worden nu niet meer veranderd, de plaatsen misschien wel. Ik denk er sterk aan om ipv Haïti Guatemala te nemen als hoofdland in mijn boek. Hoofdstuk 2 is nu ook bijna af en de ideëen voor de plaatsen voor de tekeningen zijn ook al gemaakt.
Iheb meer een meer een gevoel dat ik iets wil doen met mijn grote droom. Ik wil naar Guatemala om daar een weeshuis op te richten. Jammer genoeg heb ik er geen geld voor.

Vandaag naar de beurs ( Eco-City) van Peter geweest. Veel te weten gekomen over ecologisch bouwen en ook qua energie besparing. Nadien nog wat verder geschreven aan het kinderboek.
Nu ga ik nog wat tv kijken en slapen.

Geen opmerkingen: